Erdei sorozat - Forest series

RENDELHETŐ!! a laszlogal82@gmail.com vagy tel: 0741530656 Hívjon most!
Magyar és Angol nyelven, ugyanazon DVD-n
AVAILABLE NOW!! in laszlogal82@gmail.com or tel: 0741530656
English and Hungarian on the same DVD
"A történetek a Felső-Háromszéki-medencében játszódnak.
Olyan látásmódon keresztül láthatjuk az erdei élővilágot, amihez majd testközeli jelenlét szükséges. Szó esik az embereknek a természethez való viszonyáról és arról, hogyan kéne viselkedni ahhoz, hogy a természet befogadjon. A primitív állatok azon szokásaiból és viselkedéseiből emel ki néhányat, amelyeket a fejlett emberiségnek nem ártana újratanulnia vagy éppen elgondolkodnia azon, hogy az mennyire helyes a mindennapi életben. A felvételekhez semmilyen ember által alkotott létesítmény nem volt használva és esélyük volt az állatoknak mind az elmenekülésre mind pedig a támadásra. A figyelmes nézők láthatnak és hallhatnak, olyan KIS részleteket, amelyek NAGY félelmeket oszlathatnak el."
A sorozat folytatódik!

2012. január 29.

A havasok II.

Egyazon Picasa albumba töltöttem fel két különböző túra fotóit és szintén két különböző bejegyzést akartam írni ezért a sorozatra utaló elnevezés.
A második kiruccanás a Bodoki havasokba történt meg.
Reggel -27 Celsius fokban léptünk ki az autóból, farkasordító hideg volt és úgy tűnt nagy hó lesz. Egy forrásnál megálltunk fotózni, hiszen a csodás hó és jégkristályok kihagyhatatlan látványt nyújtottak.

A patak völgyön indultunk fölfelé és nem tévedtünk a hó méretét illetően: ahogy haladtunk fölfelé úgy mélyültek a vaddisznó csapások.

Míg a szarvasok csak csak lábszárig- a vaddisznók hasig mennek a hóban.
Vaddisznók "árka"
Nem irigyeltem a disznókat, menni sem tudnak rendesen és még az élelmet is ki kell túrni.

Fölösleges járkálás nincs, minden nyom kajától-kajáig megy. Ezért nem jó ha ekkora hóban  futásra késztetjük a vadat, mert az fölösleges energia veszteséget okoz amit nagyon sok munka pótolni.
Lassan haladtunk fölfelé miközben élveztük a Nap melegét. Csodáltuk a beszűrődő fények hatását és próbáltuk megörökíteni.

A tetőre kiérve jóleső meleg fogadott, már amennyire meleg lehetett. A fákról jégcsapok lógtak le és csillogtak a napfényben miközben süvített a szél.

A kilátás nem maradt el, innen fentről csodás a kilátás a felsőháromszéki medencére.
Felsőháromszék délkeleti része
Kérges hó nehezítette a haladásunkat
A háttérben a kárpát kanyar (Csukás hegység), jobbról a Bodok-i tető
Nem hiába hívják "havasok"-nak, sok helyütt a fákon, a szél és nap hatása ellenére, még mindig ott a hó. Vastagon fedi a fák ágait amitől különlegesen néznek ki, amitől igazi téli hangulatot árasztanak.

Az idő hamar telik és közel a naplemenés amit, hamár itt vagyunk, szeretnénk megnézni. Este is letudunk menni, hiszen a hold már fent van és világítani fog...megbízható jó barát.

A többi fotó

1. Tetszett a mostani bejegyzés is a fotókkal együtt. Úgy látom, kezdesz kicsivel több szöveges részt beletenni a blogba, ami határozottan jót tesz neki! Hozzánk most érkezett meg az igazi tél, 40 cm-es hóval és -13'C-os hideggel...

2. Nem igazán tudom eldönteni mennyi szöveget tegyek bele, hogy ne legyen unalmas... leíró jellegű legyen vagy csak inkább rövid és tömör, lényegre törő.
    Lassan már ideje volt, hogy ott is tél légyen...itt tombol ezerrel.